Модельный ряд Fiat

Отзыв о Fiat Ducato 2006 года


Fiat Ducato Furgone 2006
Автомобиль: Fiat Ducato Furgone 2006 г.в., фургон, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 260000 км, двигатель - 2.3 turbo дизель
Автор: Николай (Украина, Мукачево)   24.07.2016
Расход в городе: 9.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 8.5 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Загальні враження. Для вантажоперевезень модель дуже непогана, експлуатую декілька років, має свої "+" і "-": малий розхід ДТ - 8 л (хаває із всіх заправок без нюансів), двигун Iveco 2.3, коробка 6МКПП (надійна), поршніва група, задня підвіска з ресорами, паливний насос, ГУР, надійно працюють протягом років без ремонту. Машина має передній привід, що актуально взимку (конкуренція з заднім приводом управлінням мерседес спринтер і фольцваген лт і крафтер).

Плюсы автомобиля: - группа двигуна,форсунка, МКПП, ГУР, паливного насоса надійна і працює відмінно протягом всього періоду експлуатації. - економна - 8 л дт/100км навіть при допустимому корисному навантаженні - взимку почуває себе непогано(до -18 С),якщо вчасно обслуговувати стартер і акумулятор, заводиться з пів-оберта - надійні підшипники ступиць, поворотні кулаки, навів-осі і супорта - комфортна - крісло-пілот з регулюванням, підігрів, хороша пічка, доступ до клавіш-регулювання зеркал, фар і т. д.. - машина має гальванічне покриття - луженна і не гниє!

Минусы автомобиля: - слабка передня підвіска і стійка (ходить максимум 1.5-2 роки), але лікується заміною італійського оригіналу на німецькі аналоги: лемфердер, трв, цваг, сач, резина і втулки підсилені - белгума і німецькі аналоги. - від тряски їзди по наших дорогах розбиваються задні петлі дверей, скоби замків і самі замки - тому, час від часу портебують заміни або зварювання, але це недоліки усіх фургонів і нажаль наших доріг(( - чутливий паливний стакан високого тиску (колба із паливним фільтром) - від тряски тріскається і пускає паливо по всьому відсіку двигуна (потрібно закріпити додатково резинками для мінімізації вібрації). - жорстка підвіска (але це коммент для любителів комфорту..) - не любить перегрузів - швидко виходять з ладу передні стійки, пружини, що вказано вище, але можна лікувати.. - низький кліренс! - лако-фарбове покриття нестійке - навіть при митті авто, ЛФП може злазити пластами - це винна заводу-виробника!( - взимку при більше як - 20С температури можливе замерзання тросів переключення пердач - потрібно їх зазделегіть змащувати! як і резинки ущільнювачів дверей. - тормозна система дуже стійка і констркційно продумана, але портебує огляду хоча б кожні півроку - рік: можливе попадання повітря у тормозну систему, розтріскування тормозних шлангів, заміна тормозної рідини.

Совет покупателю: Більше плюсів як мінусів.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Fiat Ducato: Цельнометаллический
Цельнометаллический

Сегодня героем нашего обзора стал Фиат Дукато. Рассматриваемая модель - новая версия популярного грузового микроавтобуса с кузовом - цельнометаллическим фургоном 2013 модельного года.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Ducato

Fiat Ducato 2015 Fiat Ducato 15.500$ 2015 140.000 км
Fiat Ducato 2010 Fiat Ducato 9.500$ 2010 217.000 км
смотреть все
объявления